Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

När media möter Internet of Things

Publicerad: 25 oktober 2016, 15:30

Konsultbolaget Ernst & Young har i en rapport påvisat att Internet of Things blir viktigare än någonsin, inte minst inom medieområdet.


Genom en kombination av sensorer, teknik och människor kan företag och mediebolag spåra och förstå konsumenterna på helt nya nivåer. Du hittar IoT i elmätare,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.