Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Natalie Eriksson: "Varför är de politiska EU-kampanjerna så tråkiga?"

Publicerad: 8 Maj 2019, 13:52

De politiska EU-kampanjerna har lite att önska. Sociala medierkonsulten Natalie Eriksson ska i alla fall rösta på Fredrik Federley.


Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressanta just nu och inspireras av?
– Jag tycker att Arbetsförmedlingens pågående kampanj har ett himla fint

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.