Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Nellie Sörman: Bojkottar företag på grund av riktade annonser

Publicerad: 9 Maj 2018, 12:22

Riktad annonsering måste bli mycket bättre för att den ska imponera på Nellie Sörman, nytillträdd pr-manager på Sony Music.


Ämnen i artikeln:

Borg & OwilliSony Music

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Kul att följa musikbranschen kommunikation som verkligen börjar mogna. Artisternas kampanjuppbygganden kring album och släpp är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Borg & OwilliSony Music

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.