Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Nelly flög ner 200 influencers till Rivieran – men var det värt pengarna?

Publicerad: 22 Maj 2018, 14:02

Influencers är företagens guldgruva. Men det är fortfarande dyrt och svårt att mäta. E-handlaren Nelly maximerade spridningen till en, jämförelsevis, nätt summa. Så här gick det till.


Ämnen i artikeln:

Nelly.comInfluencer marketingInfluencers

Den som är intresserad av influencer marketing brukar peka på svenskägda Daniel Wellington och Na-kd som framgångssagor. Båda bolagen har storsatsat på influencers och på liknande sätt utnyttjat kraften i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.