Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Resumé insikt
Publicerad: 16 april 2019, 13:57
Nick's nya förpackningsdesign breddade varumärkets målgrupp – och ökade försäljningen med 1000 procent under det första halvåret. Dessutom gav den Nick's och byråpartnern Bold en vinst i första upplagan av Designindex.
Ämnen i artikeln:
BoldUppdragsgivare: Nick’s, som säljer sockerfritt godis och snacks
Byrå: Bold
Kommunikationsform: Förpackningsdesign
Syfte: Att repositionera varumärket från nischproduktsegmentet till en bredare målgrupp.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Bold