Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Nicklas Hermansson: "Real time-activation har all anledning att bli nästa trend"

Publicerad: 5 september 2018, 12:50

Nicklas Hermansson på Bonnier News Brand Studio testar livet som vegan (Instagramvänligt, men konstant hungrig), menar att ljud kommer välta all mediekonsumtion och menar att upplevelser utanför skärmarna blir allt viktigare.


Nicklas Hermansson har sedan januari 2018 rollen som Head of Storytelling på Bonnier News Brand Studio, som vi bland annat skriver om i veckans guide om native advertising. Dessförinnan var han

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.