Resumé insikt
”Nike är ett bra exempel på hur ett varumärkes värderingar genomsyrar vad de gör”
I Resumé Insikts Q&A berättar Animals nya vd Charlotta Hård varför hon inspireras av Nikes senaste värderingsdrivna kampanj och varför hon ser coronakrisen som en tid för möjligheter.
Publicerad: 10 juni 2020, 13:02
Charlotta Hård, ny vd på Animal.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag inspireras mycket av företag som har starka värderingar, och som sedan vågar stå för dem. Nike är
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.