Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Niklas Bondesson: Det här är det största misstaget när det gäller kommunikationseffekt

Niklas Bondesson: Det här är det största misstaget när det gäller kommunikationseffekt

Det är anmärkningsvärt hur lite tid en del lägger på att säkerställa att målgruppen fattar vilket varumärke som ligger bakom en kampanj. Det säger Niklas Bondesson, doktor i marknadsföring och forskare vid Stockholms universitet, strategisk rådgivare på NoA Consulting, i Resumé Insikts Q&A. Dessutom förklarar han varför han anser att managementbolagen har oproportionerligt stort inflytande i kommunikationsfrågor.

Publicerad: 10 mars 2021, 13:16

Ämnen i artikeln:

Q&ANiklas BondessonNoa

Niklas Bondesson.

Foto: Tobias Tolvanen

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Vi är alla less på pandemin, men rent kommunikativt är det ett väldigt fascinerade case. Hur får

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.