Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Niklas Turner Olovzon: ”Oatly har tappat lite av sin kärna”

Niklas Turner Olovzon: ”Oatly har tappat lite av sin kärna”

Passion Labs vd och grundare Niklas Turner Olovzon efterfrågar mer från hyllade Oatly än nya skojiga pikar mot mjölkindustrin. Dessutom gör han spaningen att pandemin medfört att människor blivit mer engagerade i kommersiell kommunikation, och att varumärken därför har en större roll att fylla. Läs mer i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 7 april 2021, 12:19

Ämnen i artikeln:

Passion LabOatlyQ&APolarbrödStadiumAllsvenskanUnibet

Niklas Turner Olovzon.

Foto: Pressbild

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag gillar de varumärken som använder sin (relativa) relevans för att involvera och berätta genuint bra stories på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News