Resumé insikt
Nina Åkestam Wikner: Tre livbojar för den som drunknar i data
Nina Åkestam Wikner: Tre livbojar för den som drunknar i data
Data är som bokstäver. Det är först när vi använder den för att berätta något den faktiskt betyder något, det skriver Resumé Insikts krönikör Nina Åkestam Wikner.
Publicerad: 28 september 2022, 09:08
Ingen marknadsförare kom till skada vid fototillfället.
Foto: Johan Nilsson / TT
På hösten 1865 satt en liten flicka på en gård i Värmland och lärde sig alfabetet. Och nästan 160 år senare står vi här. Datadriven marknadsföring har blivit ett av
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.