Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Ny forskning visar: Så viktiga är varumärken för människor i kris (och detta kan marknadsförare lära)

Ny forskning visar: Så viktiga är varumärken för människor i kris (och detta kan marknadsförare lära)

Glada nyheter! Enligt ny forskning är varumärken är betydligt mer avgörande för konsumenterna än vad forskningen tidigare har utgått från. De hjälper dem genom trauman i livet. Det skriver forskarna Jacob Östberg och Benjamin Hartmann.

Publicerad: 12 april 2022, 11:31

Ämnen i artikeln:

Varumärke

Varumärken, really? Är det verkligen rimligt att fokusera så mycket på dessa till synes triviala kommersiella symboler när det finns människor som har faktiska problem? Som mår dåligt på riktigt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.