Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Nya marknadsdirektören: Så ska vi bygga Tele 2 framåt

Publicerad: 27 Maj 2019, 12:17

Många varumärken som blir alltmer lika varandra, medan byråer ska jobba närmare en inhouseavdelning som ska integreras in i produktionen. Marknadsdirektör Jonas Lundquist ger sin syn på nya Tele 2.


Ämnen i artikeln:

Tele2Com Hem

Tele2 Sveriges marknads­direktör Jonas Lundquist presenterade i början av maj ett nytt reklamkoncept för Tele 2: ”Obegränsad”, signerat Åkestam Holst. Han hämtar inspiration från Com Hem:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Tele2Com Hem

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.