Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Nya marknadsdirektören: Så ska vi bygga Tele 2 framåt

Publicerad: 27 Maj 2019, 12:17

Många varumärken som blir alltmer lika varandra, medan byråer ska jobba närmare en inhouseavdelning som ska integreras in i produktionen. Marknadsdirektör Jonas Lundquist ger sin syn på nya Tele 2.


Ämnen i artikeln:

Tele2Com Hem

Tele2 Sveriges marknads­direktör Jonas Lundquist presenterade i början av maj ett nytt reklamkoncept för Tele 2: ”Obegränsad”, signerat Åkestam Holst. Han hämtar inspiration från Com Hem:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Tele2Com Hem

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.