fredag3 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Nya reklamtrenden går offline – så tänker mobilmotståndarna

Publicerad: 11 september 2018, 13:59

Mobilen kan vara nyckeln till världen eller prestationsångesten om man så vill. Den kan också vara en förskräcklig tidstjuv. Annonsörerna har snappat upp den digitala backlashen – och nu är det många som springer på samma boll.

Ämnen i artikeln:

Norrlands GuldClas OhlsonTreIkea

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


Den som Googlar på ”skippa mobilen” hittar mängder av argument. Antingen ska du lämna mobilen hemma under promenaden av den simpla anledningen ”att det är bra för dig”. Eller så

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev