Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Nya reklamtrenden går offline – så tänker mobilmotståndarna

Publicerad: 11 September 2018, 13:59

Mobilen kan vara nyckeln till världen eller prestationsångesten om man så vill. Den kan också vara en förskräcklig tidstjuv. Annonsörerna har snappat upp den digitala backlashen – och nu är det många som springer på samma boll.


Ämnen i artikeln:

Norrlands GuldClas OhlsonTreIkea

Den som Googlar på ”skippa mobilen” hittar mängder av argument. Antingen ska du lämna mobilen hemma under promenaden av den simpla anledningen ”att det är bra för dig”. Eller så

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.