Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Nystartade byråer oroliga – så ska de ta sig igenom krisen

Nystartade byråer oroliga – så ska de ta sig igenom krisen

85 procent av de nystartade bolagen inom kommunikationsbranschen är oroliga för sin existens på grund av corona. Hur tacklar de krisen som kom från ingenstans? Vi har pratat med fem nya byråer – här är deras tankar.

Publicerad: 2 April 2020, 10:54

Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenAndré FriskCoronavirusetJesper PålssonFrank DigitalEkonomiReklamTillväxtverketHaisam MohammedHoly CommsKris

Haisam Mohammed, André Frisk, Lisa Kruse och Jesper Pålsson är några av de som driver nya byråer som nu tvingas förhålla sig till coronaviruset.

Tillväxtverket har tillsammans med Startup Sweden genomfört enkäten ”Startup Survival Study” med ett gäng nystartade företag inom olika sektorer, där kommunikation och media är en, martech och marknadsföring en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.