Resumé insikt
Omdömessajtens affärsidé – högt betyg vid betalning
Publicerad: 13 juni 2019, 07:21
Betala – och bli populär. Så ser affärsidén ut hos jämförelsesajten Trustpilot. Varumärken och konsumenter kan därmed ställa sig frågan: Finns det någon “trust” för Trustpilot?
Svenskarna älskar att handla varor på nätet. Enligt Dibs rapport Svensk e-handel 2018 köper så många som 60 procent kläder, skor och accessoarer online. Och allra helst via mobilen.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.