söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Per Frykebrant: Gemensamma kriser har lett till gemensam kommunikation – nu måste ni tänka om!

Publicerad: 11 januari 2023, 10:43

Per Frykebrant är relativt nytillträdd som kommunikationsdirektör på Kjell & Company. Foto: Pressbild.

Pandemin gav oss ”Every covid-19 commercial is exactly the same”. Energi- och kostnadskrisen lett till en inflation i tips-och-trix-kommunikation. Det säger Per Frykebrant, kommunikationsdirektör på Kjell & Company, i Resumé Insikt Q&A.

Ämnen i artikeln:

NyheterInsiktPer Frykebrant

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
Även om det varken är purfärskt eller ett renodlat kommunikationsprojekt så är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev