Resumé insikt
Per Frykebrant: Gemensamma kriser har lett till gemensam kommunikation – nu måste ni tänka om!
Publicerad: 11 januari 2023, 10:43
Per Frykebrant är relativt nytillträdd som kommunikationsdirektör på Kjell & Company. Foto: Pressbild.
Pandemin gav oss ”Every covid-19 commercial is exactly the same”. Energi- och kostnadskrisen lett till en inflation i tips-och-trix-kommunikation. Det säger Per Frykebrant, kommunikationsdirektör på Kjell & Company, i Resumé Insikt Q&A.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Även om det varken är purfärskt eller ett renodlat kommunikationsprojekt så är
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.