måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Per Frykebrant: Gemensamma kriser har lett till gemensam kommunikation – nu måste ni tänka om!

Publicerad: 11 januari 2023, 10:43

Per Frykebrant är relativt nytillträdd som kommunikationsdirektör på Kjell & Company.

Foto: Pressbild.

Pandemin gav oss ”Every covid-19 commercial is exactly the same”. Energi- och kostnadskrisen lett till en inflation i tips-och-trix-kommunikation. Det säger Per Frykebrant, kommunikationsdirektör på Kjell & Company, i Resumé Insikt Q&A.

Ämnen i artikeln:

Per FrykebrantNyheterInsikt

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
Även om det varken är purfärskt eller ett renodlat kommunikationsprojekt så är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev