Resumé insikt
Per Frykebrant: Gemensamma kriser har lett till gemensam kommunikation – nu måste ni tänka om!
Publicerad: 11 januari 2023, 10:43
Per Frykebrant är relativt nytillträdd som kommunikationsdirektör på Kjell & Company.
Foto: Pressbild.
Pandemin gav oss ”Every covid-19 commercial is exactly the same”. Energi- och kostnadskrisen lett till en inflation i tips-och-trix-kommunikation. Det säger Per Frykebrant, kommunikationsdirektör på Kjell & Company, i Resumé Insikt Q&A.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Även om det varken är purfärskt eller ett renodlat kommunikationsprojekt så är
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.