Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Petter Ödeen: ”Det finns ett stort missnöje bland byråer”

Publicerad: 2 December 2019, 12:50

Petter Ödeen jobbade på Garbergs i närmare 30 år.

Foto: Niklas Palmklint.

Det skulle behövas en rejäl förändring av hur reklamtävlingarna ser ut. Det tycker Petter Ödeen, mångårig medarbetare på Garbergs, som nyligen blivit creative director på Babyshop.


Ämnen i artikeln:

BabyshopResumé InsiktPetter ÖdeenGarbergs

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Oatly är det varumärke som jag tycker är tydligast, och som vågar och vinner mest. Det är förstås

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.