Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Petter Ödeen: "Ö&B:s koncept är bättre än sitt rykte"

Publicerad: 16 november 2016, 20:34

Byggnads, Hemköp och Oatly är varumärken som fattat rätt, tycker Garbergs cd Petter Ödeen.


Nämn ett intressant kommunikationsprojekt just nu?
"Kampanjtemat "Vi är händerna som bygger Sverige" som Byggnads använder sig av nu i en affischkampanj tror jag bygger både medlemmarnas stolthet och gör

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.