Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Philip Ahlqwist: Här är mitt recept för att råda bot på reklamtröttheten

Philip Ahlqwist: Här är mitt recept för att råda bot på reklamtröttheten

Om du motverkar kommunikationsnarkolepsin på rätt sätt kan du sedan stoltsera med ett samtida varumärke som efter ditt hårda arbete vinner ära, berömmelse, framgång och håller sig relevant och trovärdigt över tid. Det säger Philip Ahlqwist, marknadschef och delägare i startupen Sprintcrowd, i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 30 September 2020, 07:45


Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
Patagonia – Vote the Assholes Out. Punkt slut. När man inte trodde att man kunde

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.