Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Poddmätningen bristfällig – så går annonsörerna runt problemet

Publicerad: 16 Oktober 2019, 14:07

Vad funkar – och vad funkar inte? Samtidigt som poddreklamen kostar sexsiffrigt tycks det vara svårt att veta vilken effekt ens investeringar ger när det kommer till “natives” i podcasts. Vi tar tempen på mediebyråer, annonsörer och poddplattformar.


Fingret i luften. Det är lite så det känns när det kommer till poddreklam. Den initiala tanken med den här artikeln var att hitta en mätning av huruvuda poddreklam är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.