Resumé insikt
Pontus Formgren: "Ölavtalet känns osmaklig och omodern"
Publicerad: 16 oktober 2019, 06:16
Pontus Formgren, ny strateg och projektledare på Redgert Comms, är inget fan av Åkestam Holsts "Ölavtalet", gillar Oatlys bråk med Arla – och frågar sig hur vi kan bemöta och dra nytta av digitaliseringströttheten? Här är veckans spanare.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
"Jag tycker att Oatly och Arlas pågående pingismatch av kampanjkontranden är både intressant och härligt osvensk. Det är
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.