Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Pop-Up-Revival

Publicerad: 15 september 2016, 18:09

Pop-up-butiken har gjort comeback och är en av de intressantaste retailtrenderna i dag. Men om pop-up var en taktik att lyfta sitt eget varumärke för 15 år sedan har den nu utvecklats till att bli den fysiska världens svar på sociala medier.


Första vågen pop-up
I början och mitten av 00-talet sökte sig exklusiva modeföretag som Comme de Garcons till källarlokaler i storstadskvarter som ännu inte hade gentrifierats. Adresser där unga,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.