Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag12.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Pr-byråernas kritik mot influencernätverken

Publicerad: 7 Mars 2018, 13:52

Pr-byråerna ifrågasätter influencernätverkens arvoden efter Kissie-domen. – Vi har länge tyckt att nätverken tar för mycket betalt och det är svårt att rättfärdiga den kostnaden, säger Priscilla Herlin på Abby Priest.


Ämnen i artikeln:

ByråerInfluencernätverkPrimeInfluencersAbby PriestCohn & WolfeKritik

Pr-byråerna arbetar ofta nära influencernätverken. De har både negativa och positiva erfarenhet från nätverken, men tycker generellt att de borde ta ett större ansvar över att innehållet utformas på ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.