Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Pr-byråernas kritik mot influencernätverken

Publicerad: 7 mars 2018, 13:52

Pr-byråerna ifrågasätter influencernätverkens arvoden efter Kissie-domen. – Vi har länge tyckt att nätverken tar för mycket betalt och det är svårt att rättfärdiga den kostnaden, säger Priscilla Herlin på Abby Priest.


Ämnen i artikeln:

ByråerInfluencernätverkPrimeInfluencersAbby PriestCohn & WolfeKritik

Pr-byråerna arbetar ofta nära influencernätverken. De har både negativa och positiva erfarenhet från nätverken, men tycker generellt att de borde ta ett större ansvar över att innehållet utformas på ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.