Resumé insikt
Premiumkunder – den nya annonsaffären
Publicerad: 12 september 2018, 09:50
Premiumkunderna växer i betydelse – framför allt när GDPR har vänt upp och ner på annonsmarknaden. Hur använder medierna guldgruvan av data för att hjälpa annonsörerna att nå den mest lojala gruppen av läsare? Resumé Insikt undersöker annonslösningarna bakom betalväggarna.
När tidningarna nu har byggt upp rejäla kundbaser – Aftonbladet Plus är störst med 250 000 prenumeranter – sitter de helt plötsligt på en guldgruva av data. Denna insikt används idag
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.