Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Programmatisk tv – därför är det inte längre en avlägsen hägring

Publicerad: 7 november 2018, 08:09

Tv är definitivt inte längre endast en “framtidsspaning” på en säljpresentation för programmatic. Resumé Insikts analytiker Maya Garkusha listar förutsättningar och utmaningar för att det snart kommer att slå igenom på bred front.


Ämnen i artikeln:

Maya GarkushaProgrammatic

De flesta som jobbar med köpt media känner till att programmatiska köp har gått från några enstaka format på desktop till att i princip omfatta majoriteten av alla format på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Maya GarkushaProgrammatic

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.