tisdag7 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Psykologen och experterna: Därför drabbas du av tech-fomo

Publicerad: 3 april 2019, 09:01

Rädslan för att missa en ny hajpad techpryl kan sätta skräck i vilken marknadschef som helst. Vi har pratat med psykologer och experter som reder ut varför man drabbas av fomo, varför marknadsförare inte ska förlora sig i teknik och hur man kan tänka för att bryta tankebanorna.

Ämnen i artikeln:

TechExpertTeknikMarknadsföringMarknadschefAnnonsörerPsykologiMarknadAnalys

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


Det kan yttra sig som en krypande ångest. Att missa kompisarnas fest, kollegornas lunchprat eller att haka på den senaste tech-prylen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev