fredag9 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Psykologen och experterna: Därför drabbas du av tech-fomo

Publicerad: 3 april 2019, 09:01

Rädslan för att missa en ny hajpad techpryl kan sätta skräck i vilken marknadschef som helst. Vi har pratat med psykologer och experter som reder ut varför man drabbas av fomo, varför marknadsförare inte ska förlora sig i teknik och hur man kan tänka för att bryta tankebanorna.

Ämnen i artikeln:

AnalysTechTeknikAnnonsörerExpertMarknadMarknadschefPsykologiMarknadsföring

JL

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


Det kan yttra sig som en krypande ångest. Att missa kompisarnas fest, kollegornas lunchprat eller att haka på den senaste tech-prylen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev