Resumé insikt
Psykologen och experterna: Därför drabbas du av tech-fomo
Publicerad: 3 april 2019, 09:01
Rädslan för att missa en ny hajpad techpryl kan sätta skräck i vilken marknadschef som helst. Vi har pratat med psykologer och experter som reder ut varför man drabbas av fomo, varför marknadsförare inte ska förlora sig i teknik och hur man kan tänka för att bryta tankebanorna.
Det kan yttra sig som en krypande ångest. Att missa kompisarnas fest, kollegornas lunchprat eller att haka på den senaste tech-prylen.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.