Resumé insikt
Psykologen och experterna: Därför drabbas du av tech-fomo
Publicerad: 3 april 2019, 09:01
Rädslan för att missa en ny hajpad techpryl kan sätta skräck i vilken marknadschef som helst. Vi har pratat med psykologer och experter som reder ut varför man drabbas av fomo, varför marknadsförare inte ska förlora sig i teknik och hur man kan tänka för att bryta tankebanorna.
Det kan yttra sig som en krypande ångest. Att missa kompisarnas fest, kollegornas lunchprat eller att haka på den senaste tech-prylen.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.