Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Psykologen och experterna: Därför drabbas du av tech-fomo

Publicerad: 3 April 2019, 09:01

Rädslan för att missa en ny hajpad techpryl kan sätta skräck i vilken marknadschef som helst. Vi har pratat med psykologer och experter som reder ut varför man drabbas av fomo, varför marknadsförare inte ska förlora sig i teknik och hur man kan tänka för att bryta tankebanorna.


Ämnen i artikeln:

TechExpertTeknikMarknadsföringMarknadschefAnnonsörerPsykologiMarknadAnalys

Det kan yttra sig som en krypande ångest. Att missa kompisarnas fest, kollegornas lunchprat eller att haka på den senaste tech-prylen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.