Resumé insikt
Rädd för att chefen ska kapa budgeten? Den riktiga ångestmackan har du skapat själv
Erik Modig ser en växande trend av marknadsförare som är trötta på sin egen reklam, som fastnat i perfomancebubblan och slutat tänka kreativt. Med företagens sparagenda kan den bristande entusiasmen få allvarliga konsekvenser. ”Med en marknadsavdelning i depression lyser galenskapen med sin frånvaro”.
Publicerad: 23 mars 2023, 09:47
När lågkonjunkturen står för dörren är det många marknadschefer som oroar sig för kapade marknadsföringsbudgetar. Jag tror dock att de ska vara ännu mer oroliga för reklamtröttheten. Då syftar jag
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.