Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Rapport: annonsörer dissar riktad reklam och fyra andra framtidstrender

Rapport: annonsörer dissar riktad reklam och fyra andra framtidstrender

Det har funnits en övertro på personaliserad marknadsföring och influencers samtidigt som marknadsförare tampas med datainsamling. Det menar Gartner i en färsk rapport som vi dissekerar. I dag används riktad reklam på ett sätt som starkt bidrar till reklamtröttheten, anser digitala experten Daniel Collin. – Jag kräks, säger han.

Publicerad: 11 December 2019, 10:07

Ämnen i artikeln:

Daniel CollinRapportGartnerVarumärkenMarknadsföringReklamAnnonsörerKristina Juhlin

Man kan bli trött av mindre.

Foto: Getty Image / Yasmine Winberg.

”Yasmine Altaira! Dina favoriter är nu på rabatt!”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.