Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Reklamtävlingen med nytänkande kategorier

Publicerad: 7 Februari 2017, 12:57

Planning Awards tänker nytt. Men hur effektivt är det?


Ämnen i artikeln:

GuldäggetPlanning AwardsReklamtävlingar

I reklam-, och pr-tävlingar är vi vana med klasser som antingen beskriver mediet, kampanjen eller effekten. Digitalt, Utomhus och Film brukar varvas med Årets konsumentkampanj, Årets non-profit och 100-Watt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.