måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Reklamtävlingen med nytänkande kategorier

Publicerad: 7 februari 2017, 12:57

Planning Awards tänker nytt. Men hur effektivt är det?

Ämnen i artikeln:

GuldäggetPlanning AwardsReklamtävling

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


I reklam-, och pr-tävlingar är vi vana med klasser som antingen beskriver mediet, kampanjen eller effekten. Digitalt, Utomhus och Film brukar varvas med Årets konsumentkampanj, Årets non-profit och 100-Watt.

I bland

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev