Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

”Renodla gärna varumärket – men inte till priset av att förlora karaktär”

”Renodla gärna varumärket – men inte till priset av att förlora karaktär”

Identity Works creative director Lisa Minogue om initativet som får henne att vilja mer av sig själv och hela branschen, peppen inför vad AI kommer att göra med hennes jobb samt betydelsen av att inte vara perfekt i veckans Resumé Insikt Q&A.

Publicerad: 5 oktober 2022, 08:10

Ämnen i artikeln:

InsiktIdentity WorksAIRihannaPepsiWillysNyheter

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Varumärken som gör det till sin uppgift att skapa verklig och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev