Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag11.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Riskerna med social hållbarhet – därför skulle många må bra av att pausa snacket

Riskerna med social hållbarhet – därför skulle många må bra av att pausa snacket

Hjälpa vårdpersonal, ställa om produktionslinor och uppmana till handtvättar. Att som varumärke snacka social hållbarhet har blivit omåttligt populärt under coronakrisen. Men enligt varumärkesexperterna finns risken att det snarare stjälper än hjälper om det ens gör någon skillnad överhuvudtaget.

Publicerad: 6 Maj 2020, 10:08

Ämnen i artikeln:

HållbarhetMiljö

Varumärkesexperterna Håkan Olofsson, Niklas Turner Olovzon och Anna-Karin Lingham.

Vad händer när alla springer på samma boll? Vi har bett varumärkesexperterna Håkan Olofsson, Niklas Turner Olovzon och Anna-Karin Lingham att reda ut do’s och dont’s när det kommer till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.