Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Robin Hallgren: "Så mycket bättre är effekten på Instagram än FB"

Publicerad: 11 September 2019, 08:49

The Amazing Societys innovationschef om Robin Hallgren om skiftet i ROI för Facebook och Instagram, om kreativa tyska kampanjer – och vad han inspireras av.


Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
"Oatly’s pågående kampanj ”Spola mjölken” fångade idag min uppmärksamhet, oklart dock hur många i deras

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.