Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Roshanak Fatahian: ”Alla rider på samma våg – sluta göra en Klarna”

Publicerad: 12 februari 2020, 16:28

Roshanak Fatahian har precis börjat arbeta som business director på Volontaire.

Foto: Press

Roshanak Fatahian, nytillträdd business director på Volontaire, uppmanar till att kolla in beauty-märket Glossier, är trött på varumärken som härmas – och väntar spänt på H&M:s fortsatta utveckling.


Ämnen i artikeln:

VolontaireResumé Insikt

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du inspireras av?
– Glossier! Det är varumärket som är nytänkande och förändrar uppfattningen av det mesta inom sin kategori. Att göra det fungerar bara

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VolontaireResumé Insikt

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.