Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Så använder du byråkulturen för att skaffa nya affärer

Publicerad: 24 November 2017, 09:00

Kulturen är en av byråernas viktigaste konkurrensfördelar. Men hur kommersialiserar man bäst på sin byråkultur? Är byråerna tillräckligt bra på det? Resumé Insikt reder ut.


Ämnen i artikeln:

Petronella PanérusGunilla BerghÅkestam HolstThe Fan ClubCaroline JungsandJoakim LandinGarbergs

Byråkultur är ett luddigt begrepp som är svår att mäta. Men ändå lyfts den ofta fram som en fördel när det kommer till nya affärer.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.