Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så använder du byråkulturen för att skaffa nya affärer

Publicerad: 24 November 2017, 09:00

Kulturen är en av byråernas viktigaste konkurrensfördelar. Men hur kommersialiserar man bäst på sin byråkultur? Är byråerna tillräckligt bra på det? Resumé Insikt reder ut.


Ämnen i artikeln:

Petronella PanérusGunilla BerghÅkestam HolstThe Fan ClubCaroline JungsandJoakim LandinGarbergs

Byråkultur är ett luddigt begrepp som är svår att mäta. Men ändå lyfts den ofta fram som en fördel när det kommer till nya affärer.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.