Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så använder NRC Media data för att styra priset

Publicerad: 15 Juni 2017, 09:59

Med hjälp av data kan holländska NRC Media öka prenumerationspriserna med minimal belastning. Med data, längre kontrakt och empati lyckas de tjäna pengar.


Ämnen i artikeln:

Media

NRC Media är ett nederländskt mediebolag med målgruppen beslutsfattare. I portfolion finns bland annat dagstidningen NRC handelsblad och sajter som nrc.next och nrc.nl. Liksom resten av världens

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Media

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.