lördag1 april

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så använder NRC Media data för att styra priset

Publicerad: 15 juni 2017, 09:59

Med hjälp av data kan holländska NRC Media öka prenumerationspriserna med minimal belastning. Med data, längre kontrakt och empati lyckas de tjäna pengar.

Ämnen i artikeln:

Media

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


NRC Media är ett nederländskt mediebolag med målgruppen beslutsfattare. I portfolion finns bland annat dagstidningen NRC handelsblad och sajter som nrc.next och nrc.nl. Liksom resten av världens

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev