Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så använder sig annonsörerna av influencer-trenden psykisk ohälsa

Så använder sig annonsörerna av influencer-trenden psykisk ohälsa

Att gå från perfekt till att prata om terapi, mens och att visa upp celluliter har aldrig varit mer rätt. Flera annonsörer ser inget problem med att synas i dessa sammanhang, medan andra liknar det vid ”greenwashing”. Hur ska man som annonsör navigera i det nya klimatet?

Publicerad: 6 november 2019, 10:28

Ämnen i artikeln:

Sandra BeijerIsabella LöwengripKryInfluencer marketingLunar

// Det här är andra delen i en artikelserie om två. Läs ”Affärsidé: psykisk ohälsa” här. //

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.