Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Så använder sig annonsörerna av influencer-trenden psykisk ohälsa

Så använder sig annonsörerna av influencer-trenden psykisk ohälsa

Att gå från perfekt till att prata om terapi, mens och att visa upp celluliter har aldrig varit mer rätt. Flera annonsörer ser inget problem med att synas i dessa sammanhang, medan andra liknar det vid ”greenwashing”. Hur ska man som annonsör navigera i det nya klimatet?

Publicerad: 6 November 2019, 10:28

Ämnen i artikeln:

Sandra BeijerIsabella LöwengripKryInfluencer marketingLunar

// Det här är andra delen i en artikelserie om två. Läs ”Affärsidé: psykisk ohälsa” här. //

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln: