Resumé insikt
Så använder sig annonsörerna av influencer-trenden psykisk ohälsa
Så använder sig annonsörerna av influencer-trenden psykisk ohälsa
Att gå från perfekt till att prata om terapi, mens och att visa upp celluliter har aldrig varit mer rätt. Flera annonsörer ser inget problem med att synas i dessa sammanhang, medan andra liknar det vid ”greenwashing”. Hur ska man som annonsör navigera i det nya klimatet?
Publicerad: 6 november 2019, 10:28
// Det här är andra delen i en artikelserie om två. Läs ”Affärsidé: psykisk ohälsa” här. //
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.