Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så blev Daniel Wellington och Na-kd superbolag via Instagram

Publicerad: 29 September 2017, 08:43

Instagram skruvar ner den organiska räckvidden, vilket tvingar både annonsörer och influencers att göra bättre innehåll. Svenska Daniel Wellington och Na-kd är superbolagen du borde inspireras av. Här är deras strategier.


Ämnen i artikeln:

Daniel WellingtonInstagramStrategi

Under Tory Lanez konsert på kanadensiska Veld Music Festival är det högt tryck. Kvinnan som kallar sig @sinumerable (701 följare) på Instagram visar sin uppskattning för artisten genom att höja

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.