Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så blir ni mer hållbara med kunderna

Så blir ni mer hållbara med kunderna

För att bli ett mer hållbart företag måste du ge kunderna känslan av att det är något ni gör tillsammans. Så här går det till, enligt forskarna Erik Modig och Martin Söndergaard.

Publicerad: 18 mars 2020, 12:58

Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenHållbarhetMiljöErik ModigMartin SöndergaardVarumärkesstrategiReklamVarumärke

Erik Modig och Martin Söndergaard, forskare och krönikörer i Resumé Insikt.

Foto: Pax Engström

Det här är tredje texten av forskarna Erik Modig och Martin Söndergaard på temat varumärken och hållbarhet. Läs mer här:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.