Resumé insikt
Så bygger du den ultimata chatboten – do’s and don’ts
Publicerad: 16 mars 2017, 12:14
2016 var året då varumärken och medier förstod varför de skulle satsa på chatbots. Idag kan du skicka pengar, bli medietränad och få en personlig stylist. Vilka är möjligheterna för mediehus och vilka misstag kan göras? Nyckelkomponenterna för en optimal chatbot? Resumé Insikt har gått igenom mediernas botar, med fokus på den största plattformen, Facebook Messenger.
Med hjälp av chatbots kan företag och mediehus på ett nytt sätt engagera användare med sina tjänster. Istället för att öppna ett nytt fönster till en webbsida, fylla i ett
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.