Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Resumé insikt
Publicerad: 20 februari 2018, 08:02
Mediekoncernen lärde sig vilka läsare som lutar åt att konvertera med maskininlärning – och fick en rejäl skjuts i sina telemarketingkampanjer. Här är Schibsteds nya framgångsrecept.
Ämnen i artikeln:
Artificiell intelligensDigitala prenumeranter är som bekant en viktig kugge i mediehusens affärshjul. Schibsted har länge haft en ledande position i Norden vad gäller att konvertera digitala prenumeranter och redan 2003 lanserades
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Artificiell intelligens