Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så funkar programmatic – här försvinner dina annonspengar

Publicerad: 6 November 2017, 12:29

Mediebyråer, trading desks, DSP:s, DMP:s, SSP:s och ad servers. Programmatic-handeln är snårig och svår att förstå. Resumé Insikt reder ut hur landskapet ser ut och vilka funktioner som gör vad.


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticKartläggning

Lilly Söderström är marknadschef på den medelstora annonsören Appi. I möte efter möte med ledningsgruppen har hon fått påtryckningar om att Appi måste bli mer digitala. Man måste ställa om

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ProgrammaticKartläggning

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.