Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Så funkar programmatic – här försvinner dina annonspengar

Publicerad: 6 November 2017, 12:29

Mediebyråer, trading desks, DSP:s, DMP:s, SSP:s och ad servers. Programmatic-handeln är snårig och svår att förstå. Resumé Insikt reder ut hur landskapet ser ut och vilka funktioner som gör vad.


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticKartläggning

Lilly Söderström är marknadschef på den medelstora annonsören Appi. I möte efter möte med ledningsgruppen har hon fått påtryckningar om att Appi måste bli mer digitala. Man måste ställa om

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ProgrammaticKartläggning

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev