Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så går mediebyråernas programmaticbolag

Publicerad: 16 Oktober 2017, 13:10

Programmatiska köp har ökat lavinartat de senaste åren. Mediebyråernas trading desks följer samma kurva.


Ämnen i artikeln:

BokslutAmnetKartläggning

I takt med att programmatiska köp har ökat har också mediebyråerna öppnat egna trading desks. IPG äger Cadreon, Group M Xaxis, Dentsu Aegis Amnet och Omnicom Accuen. Publicis är det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BokslutAmnetKartläggning

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.