Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så går mediebyråernas programmaticbolag

Publicerad: 16 oktober 2017, 13:10

Programmatiska köp har ökat lavinartat de senaste åren. Mediebyråernas trading desks följer samma kurva.


Ämnen i artikeln:

BokslutAmnetKartläggning

I takt med att programmatiska köp har ökat har också mediebyråerna öppnat egna trading desks. IPG äger Cadreon, Group M Xaxis, Dentsu Aegis Amnet och Omnicom Accuen. Publicis är det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BokslutAmnetKartläggning

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.