Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så gör du succé inom B2B – insikterna från Sveriges främsta experter

Så gör du succé inom B2B – insikterna från Sveriges främsta experter

UPPDATERAD. Det som B2B-företag marknadsför mest är det som kunderna pratar minst om. Det visar Niklas Bondessons 15 år av studier inom B2B-kommunikation. Det finns alltså utrymme att förbättra sig. Här kommer insikter från 13 B2B-proffs. ✓ Bästa casen inom B2B ✓ Bred eller smal målgrupp? ✓ Därför ska vi titta på Disney ✓ A och O i hållbarhetskommunikation

Publicerad: 10 november 2021, 10:12

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktB2BMarknadsföringDigitalNiklas BondessonPyramidNoaVarumärkenVarumärkeReklam

Niklas Bondesson, Ulf Vanselius, Johanna Fagerstedt och Anna Nordell-Westling var några av talarna under B2B Marketing 2021.

Foto: Pax Engström Nyström

Marknads- och medielandskapet förändras i en rasande takt. Nya kanaler, trender att ta hänsyn till och för att inte tala om datapunkterna du ska hålla reda på. Hur ska du

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.