Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så jobbar contentbyråerna för att utveckla affären – här är deras bästa tips: ”Krävs en annan nivå”

Så jobbar contentbyråerna för att utveckla affären – här är deras bästa tips: ”Krävs en annan nivå”

UR ARKIVET. Efter ett tungt år gjorde Borg Owilli en strategisk satsning på poddar – och lyckades. Chiffer befinner sig mitt i en förändringsresa för att möta branschglidningen, OTW har aktivt breddat affären under fyra år och pandemin fick Spoon att sätta den nya organisationen. För Resumé berättar contentbyråerna vad som krävs för att jobba högre upp i näringskedjan.

Publicerad: 8 april 2021, 13:38

Ämnen i artikeln:

Borg & OwilliChifferOTWSpoon

David Borg (Borg Owilli), Björn Owen Glad (Chiffer), Maria Biesterfeldt (Spoon) och Benke Carlsson (OTW)

Borg Owilli: ”Att komma högre upp i näringskedjan handlar det om att ha ett antal bra case”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News