Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så kan du bli bättre på att mäta värdet av kommunikation, del 2

Publicerad: 7 december 2016, 19:37

Sara Rosengren, docent på Handelshögskolan, skriver om hur man kan mäta mottagarens syn på varumärkets reklam genom att ställa rätt frågor.


Att få gehör för kommunikationssatsningar kan vara en utmaning. Ofta är utmaningen än större om man som kommunikatör vill jobba med att långsiktigt bygga ett reklam- eller kommunikationskapital som bidrar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.