Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så kan medierna dra nytta av Facebook-grupper

Publicerad: 9 mars 2018, 11:11

Efter Facebooks algoritmförändringar vänder vi oss till de slutna grupperna. Kan medierna få draghjälp härifrån och hur gör man? Medieanalytiker Thomas Baekdal reder ut.


Facebook har strypt sina algoritmer och gjort klart för oss att de inte kommer att bli en primär plattform för publicister – därför yrar alla om vad de ska göra

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.