Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag26.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så kan medierna vända programmatics brister till fördelar

Publicerad: 15 November 2017, 13:35

Gör rätt i det som programmatic misslyckas med – så här kan du som mediehus nå tillväxt genom långsiktigt varumärkesbyggande, skriver medieanalytiker Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

MedierProgrammaticVarumärkesbyggandeAnnonseringThomas Baekdal

Resumé Insikt har den senaste veckan gjort ett grymt jobb när de täckt alla utmaningar kring programmatisk annonsering. Det är verkligen problem som både mediehus och varumärken måste vara medvetna

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.