Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så kommunicerar en handel i kris – är desperation vägen till kundernas hjärtan?

Så kommunicerar en handel i kris – är desperation vägen till kundernas hjärtan?

Rabattkoder, utförsäljningar och uppmaningar. När butikerna går på knäna går det på sina håll att se desperationen i marknadsföringen. Men fungerar det att vädja till folks samveten?

Publicerad: 29 April 2020, 13:22

Ämnen i artikeln:

Jesper ÅströmE-postmarknadsföringMarknadsföringMarqet

Så här ser det ut utanför var och varannan butik för den som går runt på stan. Tonen letar sig även in i den digitala marknadsföringen.

Foto: Yasmine Winberg.

”Kära gäster. Som Stockholms äldsta café har FIX sedan 1910 hållit sina dörrar öppna för alla fikasugna och vi VILL och HOPPAS få välkomna er i många årtionden till! Just

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.