Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så kör du igång arbetet med varumärkesambassadörer

Så kör du igång arbetet med varumärkesambassadörer

Sociala medier förändrar spelplanen när anställda blir influencers. Hur ska man hantera det när medarbetare blir stora i privata kanaler och är ambassadörskap en god idé? Experterna svarar på frågorna du söker svar på.

Publicerad: 24 november 2021, 12:52

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktInfluencerInfluencersInfluencer marketingVarumärkeVarumärken

Det sägs att en nöjd anställd är den bästa reklampelaren ett företag kan ha. En trovärdig person långt från köpta reklamkampanjer och influencersamarbeten. Länge hade de här personerna ingen möjlighet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.